Sound system

Postanowiłem odgrzebać stare głośniki 2.1 Logitecha i zrobić z nich użytek. Jako źródło wykorzystałem netbooka Acer, zainstalowany jest na nim Xubuntu. Jako playera użyłem Mixxx’a. Player fajnie się animuje i daje możliwość zmian parametrów dźwięku takich, jak na przykład niskie tony. Jak podłączyłem same głośniki i włączyłem w byle czym muzykę, to niskie tony były za mocno słyszalne, mimo iż na subwooferze skręciłem na maksa w dół.

Netbook ma na pokładzie Bluetooth, muszę pomyśleć nad jakiś zdalnym sterowaniem.

Leave a Reply

