Monitor do laptopa

Postanowiłem poprawić swój komfort pracy w domu. Zakupiłem w tym celu monitor LCD. Wcześniej kupiłem bezprzewodową mysz i klawiaturę. Dłuższe przesiadywanie przed laptopem jest dosyć męczące. Teraz mogę wygodnie usiąść i ustawić swoje stanowisko pracy inaczej. Nie jestem już skrępowany tym, że klawiatura jest połączona z ekranem oraz, tym że ekran jest mały i musi być bliżej mnie, żebym mógł coś na nim zobaczyć. Niestety laptop wymusza na człowieku ułożenie ciała takie zgarbione.

Sygnał z laptopa do monitora jest przekazywany kablem HDMI. Dodatkowo mam podpięte zewnętrzne głośniki Logitech 2.1.

Monitor ma wbudowany tuner DVB-T, więc można podłączyć do niego antenę i oglądać TV naziemną. Poniżej antenka, która umożliwia odbieranie 15 kanałów.

Niestety mój laptop nie ma możliwości podłączenia go do stacji dokującej i wystaje pełno kabli z niego. Podłączenie monitora do laptopa daje większy komfort pracy w domu, a trzymanie danych na jednej maszynie umożliwia dużą mobilność. Nie ma potrzeby wykorzystywania aplikacji do synchronizowania danych, w każdej chwili można wypiąć komputer i zabrać go ze sobą. Rozkładanie pracy na dwa monitory pozwala na wizualne grupowanie zadań. Na przykład na głównym otwarty Eclipse, a na ekranie od laptopa dokumentacja.

Leave a Reply

