Egzamin na kategorię A. Dokument tożsamości.

Ostatnio przystępowałem do egzaminu. Niestety nie zostałem do niego dopuszczony przez nieważny dokument tożsamości. Jak się okazuje pęknięty dowód osobisty jest nieważny. W związku z wynikłym stresem egzaminacyjnym nie pomyślałem i nie poszedłem się kłócić z WORDem, bo niestety jest to traktowane jako niezgłoszenie się na egzamin i połowa kwoty przepada. Egzamin został mi wyznaczony i legitymowałem się tym samym dowodem osobistym. Najlepiej przed egzaminem sprawdzić dowód czy nie jest pęknięty, aby uniknąć przykrej niespodzianki, która nawet jak udowodnimy swoją rację, będzie kosztować nas kolejną porcję stresu, i wziąć ze sobą paszport.

Niestety w związku z powyższym mój egzamin na kategorię a został odłożony prawie o miesiąc. Jak się dowiedziałem, że nie mam ważnego dowodu to nawet nie mogłem sobie ustalić nowego terminu, więc dopiero jak przyniosłem ze sobą paszport to, wtedy został mi wyznaczony nowy termin. Strata czasu i pieniędzy. Nie mam chęci, żeby się z nimi kłócić, egzamin zdać i o nim zapomnieć. Jazda motocyklem to nie jazda samochodem, gdzie egzaminator może nas wyhamować, a dodatkowy stres na pewno nie wpływa dobrze na ocenę sytuacji i podejmowane decyzje, dbajmy przede wszystkim o bezpieczeństwo swoje i innych uczestników ruchu drogowego.

A jeszcze do tego w dzień egzaminu deszcz padał.

Leave a Reply

