Jazda na rowerze: Mój rower

Jakieś dwa tygodnie temu zakupiłem sobie rower MTB. Jak na razie jest to mój najlepszy zakup z rodzaju zabawki. Sprawa kupienia roweru nie była zbyt łatwa. Chciałem MTB z aluminiową ramą i też nie chciałem wydać za dużo. Początkowy budżet okazał się za mały, ponieważ jak wszedłem do sklepu to od razu zauważyłem, że nawet rowery z najniższej półki nie wpasują się w mój budżet. Więc podniosłem kwotę jaką chciałbym wydać na rower, oczywiście musiałem się z tą decyzją przespać, poszedłem do następnego sklepu i już wyjechałem rowerem.

Rower jest firmy Kellys, wydany pod nazwą Alpina ECO M20
Specyfikacja:
Rama: KELLYS Protec 6061 – SG (Sport Geometry)
Rozmiar ramy: 19.5″
Widelec: SR SUNTOUR XCT V3, 100mm, coil spring korby PROWHEEL (42x34x24)
Manetki: SHIMANO (11) SL-M310 Rapidfire Plus
Przerzutka tył: SHIMANO Acera M360
Hamulce: APSE alloy V-brake
Piasty: KELLYS alloy Q/R (32 holes)
Obręcze: KELLYS Draft 559×19 (32 holes)
Opony KELLYS Cobra 50-559 (26×2.0)

Więcej na Kellys Bikes: Alpina M20.

Mam go dwa tygodnie, zrobiłem już jakieś 270 km. Moja kondycja fizyczna nie jest szczególnie dobra, lecz z każdym wyjazdem jest coraz lepiej. Stwierdzam, że chodzenie jest do bani, lepiej jeździć rowerem.

Leave a Reply

