Todo i sprzęcik

Ostatnio narobiło mi się trochę syfu na laptopie z systemem. Zaczął zamulać i pobierać za dużo energii, a i niektóre funckje nie działają poprawnie. Stało się tak z mojego lenistwa, braku czasu i ostatnich zmian jakie były w sofcie. Na przykład po ostatniej aktualce okazało się, że sterownik do karty graficznej intela (945 GMA) został zmieniony z “i810” na “intel”. Glxinfo wypluwa, że akceleracja 3D jest, ale jakoś nie mogę tego powiedzieć, bo zwykły screensaver chodzi 3-4 fps. No, ale to takie tam. Postanowiłem temu zaradzić.

Pierwsza rzecz to podstrona ToDo, na której jest zadanie i w podunktach poszczególne kroki do realizacji. Druga sprawa to obecne zadanie, czyli porządkowanie Gentoo. Zrobiłem podstronę o sprzęcie i mam zamiar ją trochę rzetelniej wykonać, a nie jak poprzednio. Lenovo Hardware ma zawierać listę sprzętu jaki jest w moim laptopie (Lenovo 3000 N100 0768-B9G). Każda z pozycji będzie odsyłaczem do podstrony z opisem. Na razie jest to w powijakach i pewnie nie raz się zmieni, ale od czego muszę zacząć.

Leave a Reply

