Skaner uruchomiony!

Ostatnio męczyłem się ze skanerem Brother DCP-357C, drukarkę udało mi się jakoś uruchomić, ale skaner według wskazówek producenta oraz z forów nie chciał zatrybić. Po totalnym googlowaniu, przeszukaniu wszystkich forów postanowiłem samemu wystosować prośbę o pomoc na forums.gentoo.org. W odpowiedzi dostałem linka z opisem jak uruchomić Brothera z serii MFC, ale po tym jak zastosowałem wszystkie kroki wszystko działa. Skaner skanuje, drukarka drukuje 😉

Link do topicu z opisem instalacji:

Brother Scanner and printer install guide

Leave a Reply

